Blog

Blog
Redactarea unui mesaj care-l face pe clientul vostru să cumpere

Comments (0) - Uncategorized

Redactarea unui mesaj care-l face pe clientul vostru să cumpere

Un mesaj de vânzare bine scris ajută la păstrarea clienților. Este pur și simplu instrumentul de vânzări cel mai important, care explică într-una sau două fraze de ce un client potențial trebuie să vă cumpere produsul. Iată șase reguli de bază care vă vor ajuta.

Scrieți așa cum vorbiți

Un mesaj de vânzări este destinat a fi rostit. Atunci când cineva îl citește, el vrea să simtă că vă adresați lui personal. În consecință, la fiecare mesaj, puneți-vă întrebarea: „I-aș spune acest lucru unei persoane?” Dacă nu, mesajul dumneavoastră nu va funcționa așa cum trebuie.

Înainte: „Inginerii noștri vor îmbunătăți instalația dumneavoastră de încălzire cu ajutorull programelor noastre informatice. Suntem specialiști ai sistemelor de încălzire cele mai avansate.”

După: „Încălzirea dumneavoastră dimensionată cu programele noastre vă va face să economisiți X euro pe combustibil.”

Folosiți cuvinte curente în locul unora de jargon

Tendința ar fi să scrieți cu termeni tehnici sau într-un amalgam de fraze, care înseamnă prea puțin sau nimic pentru cititor. Folosiți substantive și verbe simple, care au un sens precis.

Înainte: „Furnizăm „un punct unic de contact” pentru ansamblul nevoilor dumneavoastră în resurse umane prin intermediul unei singure relații. Aveți astfel acces la servicii de Resurse Umane pe întregul ciclu de viață al postului definit.”

După: Noi vă ajutăm să recrutați și să formați oamenii, pentru ca dumneavoastră să vă petreceți mai mult timp cu problemele de management și mai puțin cu amănuntele de Resurse Umane.”

Expuneți fapte în loc de promisiuni

O promisiune are sens doar pentru o persoană care are deja încredere în voi. Majoritatea o consideră cu scepticism sau chiar cu suspiciune. Este mai eficace să oferiți un fapt veritabil, cantitativ, care crează credibilitate.

Înainte: „Vă veți îndrăgosti de programele noastre dedicate de contabilitate, cu inventar complet și livrabile fiabile, la prețuri competitive.”

După: „Veți economisi X euro pe an cu programele noastre de contabilitate.”

Spuneți adevărul și numai adevărul

Este o idee foarte proastă să începeți mesajul cu o minciună sfruntată, cum ar fi „Nu încerc să vă vând nimic.”

Înainte: „Eu nu încerc să vă vând nimic, dar mi-ar plăcea să vă întâlnesc pentru a discuta posibilitatea de a lucra împreună.”

După: „Mi-ar plăcea să vă întâlnesc pentru a afla dacă oferta noastră vă poate ajuta să economisiți niște bani.”

Înlocuiți clișeele cu fapte

Cuvintele „garanție”, „fără obligații” și „testare gratuită” sunt ca niște semnale roșii. Oricine știe că o garanție nu are niciun sens singură, că un apel implică o obligație, iar o testare gratuită costă timp și eforturi.

Înainte: „Produsul nostru este garantat în întregime și oferim o testare gratuită fără nicio obligație.”

După: „Puteți returna produsul în termen de 90 de zile și nu vă vom debita cardul de credit decât după 30 de zile de utilizare a serviciilor noastre.”

Faceți un mesaj concis

Cel mai bun mesaj de vânzare cuprinde puține cuvinte. Al dumneavoastră poate fi cuprins într-o frază scurtă. Căutați bine, testați, modificați, iar dacă nu aveți competențele pentru a scrie concis, apelați la un profesionist.

Înainte: „Cu programul nostru ușor de instalat și specialiștii noștri în domeniul sănătății, puteți reduce cheltuielile pentru îngrijirea sănătății ale întreprinderii dumneavoastră.”

După: „Veți reduce absenteismul cu programul și specialiștii noștri în probleme de sănătate.”

Alte articole pe care poate nu le-ați citit:

Acesta o fi instrumentul numărul 1 pentru liderii de succes?

Citate de Jean-Luc Godard

Adaptarea la inteligența artificială

Modestia, cel mai important atuu în leadership

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *