Blog

Blog
4 instrumente necesare oricărui freelancer pe drumul spre succes

Comments (0) - Uncategorized

4 instrumente necesare oricărui freelancer pe drumul spre succes

Fiecare freelancer trebuie să-și cultive o listă de instrumente fără de care nu poate funcționa. Iată mai jos patru dintre acestea, care vă ușurează munca și permit afacerii voastre să avanseze cu pași mai mari și mai rapizi.

Un soft de contabilitate

Este foarte important ca fiecare freelancer să-și trateze afacerea ca un profesionist. Uneori, pentru că freelancerii pot lucra oricând vor, sunt delăsători în privința finanțelor afacerii lor și a contabilității. Totuși, software-ul de emitere a facturilor online face lucrurile foarte simple. Se pot folosi asemenea softuri pentru emiterea și transmiterea facturilor, urmărirea cheltuielilor și plata subcontractorilor.

Un computer bun

Mulți freelanceri au un buget strâns și este de înțeles. Totuși, freelancerii depind de laptopurile lor pentru că le folosesc tot timpul. Eu personal cred că trebuie să-și cumpere un computer bun, cu un procesor puternic, de ultimă generație, mai ales antreprenorii digitali. Deși poate părea o idee bună să vă cumpărați un laptop ieftin de Black Friday sau în altă perioadă de super-reduceri, este preferabil de fapt să economisiți timp cu un laptop performant, de calitate, pe care-l veți folosi multă vreme.

Un loc unde să lucrați

Sigur, „work anywhere, any time and on any device” este la modă, dar este bine ca după câteva luni să aveți propriul vostru birou. Puteți lucra foarte multă vreme online, din camera voastră sau dintr-o cafenea. Poate că v-ați transformat o cameră din propriul apartament în birou sau, de ce nu, într-un studio video, dacă produceți conținut video pentru clienți. Nu cred că este nevoie să insist spunându-vă că în scurtă vreme vă veți uita după spații mai mari unde să vă instalați biroul.

Sigur, propria mea experiență spune că nu aveți nevoie de un birou pentru a conduce o activitate profesională ca freelancer. Totuși, existența unui spațiu adecvat în care să munciți, cu citate inspiraționale, cu poze pe pereți și o listă a obiectivelor, reprezintă o mare motivație de a merge la muncă. Și este și mai bine atunci când mai există și o ușă, pe care să o puteți închide atunci când este timpul să vă opriți din muncă.

O rețea incredibilă

Oamenii și mai ales prietenii nu sunt chiar „instrumente”, dar în multe feluri existența unui grup puternic de prieteni care sunt la rândul lor antreprenori vă poate ajuta cu siguranță afacerea să crească. Am niște oameni, nu foarte mulți, cu care discut de câteva ori pe lună și învăț lucruri noi de fiecare dată. Ei împărtășesc idei noi și instrumente cu care au venit în contact, numele persoanelor care i-au ajutat să facă anumite lucruri. Rețeaua mea este cu siguranță cea mai valoroasă parte a businessului și fără prietenii mei antreprenori nu aș fi ajuns atât de departe.

Deci dacă sunteți un freelancer, boboc sau experimentat, asigurați-vă că aveți cele patru instrumente de mai sus. Fiecare dintre ele vă va ajuta să vă profesionalizați afacerea și să munciți mai bine și mai eficient o dată cu trecerea timpului.

Articole complementare:

Interviul de recrutare – întrebări pentru care trebuie să fim pregătiți

Reinventarea stilului de management în cinci pași

A fi manager în contextul actual

Exemple de practici manageriale inovatoare în lume – colaborare, creativitate și inovare

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *