Blog

Blog

Comments (0) - Uncategorized

Pentru a termina o dată cu managementul timpului

La ce bun să prioritizați dacă vă gândiți în permanență la ceea ce nu faceți sau nu ați făcut? În plus, atunci când picați frânți, la capătul puterilor, gândiți negativ. Și ce este mai important la sfârșitul zilei? Iată câteva gânduri care vă pot da energie, spațiu și să terminați cu gestionarea timpului.

„Time managementul” este obsesia multor angajați și directori. Le este teamă de timp și trebuie să facă multe și repede. Această muzică o cunoașteți. Timpul este ca un sac pe care trebuie să-l umpleți la maxim, fără să lăsați nimic să cadă! Sunt în întârziere… Și totuși a face multe nu înseamnă să creați un sens. Metodele clasice recomandă prioritizarea. La ce-mi folosește să prioritizez atâta timp cât tot ce nu fac mă poluează? Gestionarea timpului propriu înseamnă a se face disponibil pentru oportunități. Gestionarea timpului înseamnă în același timp să acționați pentru un rezultat gândit. Cum pot evalua dacă îmi conduc bine gestiunea timpului? Pentru că, dacă o fac bine, dau valoare propriei vieți.

Dați sens timpului

Timpul este un mijloc nu un scop în sine. De cât aveți nevoie? O știți? Și dacă vă dau această cantitate, ce veți face cu ea?

  • Trebuie să știți întotdeauna de ce faceți ceea ce faceți. Această frază este un exercițiu practic.
  • Începeți cu DE CE, apoi cu CE, înainte de a-l căuta pe CUM.
  • Vă trebuie timp, dar și energie și spațiu:
  • Timpul fără energie înseamnă amânare;
  • Timpul fără spațiu este timp mort.
  • Nu faceți decât ceea ce trebuie să faceți. În rest, faceți ceea ce vă place.
  • Definiți-vă în trei cuvinte cheie și înrămați-le. Ele vă vor aminti de adevăratele priorități. De restul, uitați!
  • Trebuie să aveți în permanență ceva de notat. Memoria dumneavoastră trebuie eliberată. Citiți tot. Imprimați, ștergeți. Gestul fizic permite eliberarea.

Spațiul este un lux, cultivați-l

  • Folosiți două ecrane pentru a lucra, veți avea o viziune mai largă.
  • Îndrăzniți să vă goliți biroul în fiecare seară: doar lista cu lucrurile de făcut mai are dreptul să rămână.
  • Fiecare lucru la locul său și un loc pentru fiecare lucru. Investiți în spații de stocare închise pentru a odihni privirea. Puneți-vă ceea ce folosiți la îndemână; telefonul la stânga pentru dreptaci.
  • Aruncați, aruncați și aruncați: mintea dumneavoastră este cea aglomerată.
  • Măsurați-vă timpul așa cum măsurați spațiul. Cât timp ia fiecare dintre acțiunile pe care le întreprindeți? Iată încă un exercițiu practic.

Lăsați plăcerea să vă intre în viață

  • Făceți cât mai des ceea ce vă place. Antidotul numărul 1 pentru creativitate și contra burnoutului: înlocuiți „trebuie” cu „am chef”.
  • Dacă sunteți obligați să așteptați, râdeți de situație sau vorbiți cu vecinii.
  • Păstrați întotdeauna o mișcare suplimentare în geantă sau în cap. În mod concret.
  • Debarasați-vă de plictiseală! Faceți acum ceea ce tot rostogoliți! Sau nu faceți: „Nu rostogoliți niciodată pe mâine ceea ce puteți amâna pe poimâine,” ne sfătuiește Garfield.
  • Delegați, delegați și iar delegați. A delega ajunge să aducă beneficii.
  • Mișcați-vă pentru a vă găsi inspirația. Ieșiți afară: schimbați-vă punctul de vedere.
  • Aveți grijă de aparența dumneavoastră și de voi: intrați în rolul de cadru sau de director.

Jucați-vă cu timpul

  • Alegeți-vă pauzele! Sunt ale voastre. Cei care vor să vi le fure vor găsi timpul altora, fiți siguri de asta. La fiecare 52 de minute, după ceas.
  • Sunteți blocați la o coadă/între două avioane? Profitați de moment pentru a vă recentra.
  • Nu faceți mai multe lucruri, făceți-le altfel! Schimbați!
  • Leneviți uneori: a nu face nimic este principala resursă a vizionarilor și a liderilor.
  • Faceți ca la bucătărie: rezervați. Noaptea e un sfetnic bun. Dacă o problemă nu vă lasă-n pace, acordați-vă încredere: este urgent să așteptați.

Dumneavoastră aveți ora, ei au timpul

Paradisul sunt ceilalți acum:

  • Dați timp pentru alții, da, dar cât?
  • Făceți-vă indisponibili până la o oră în fiecare zi și spuneți-o!
  • Nu dați un Rolls dacă un Logan e suficient.
  • Evitați reuniunile inutile.
  • Faceți totul corect de prima dată.
  • Delegați și acasă!
  • Chiar azi, sunați-vă un prieten sau o rudă care vă sunt dragi.
  • Furați timpul acolo unde nu e. Luați prânzul cu copii, prietenii…
  • Vorbiți mai puțin, ascultați mai mult. Relaxați-vă.
  • Începeți ziua mai devreme, dacă puteți.

Alte articole:

Cum să lucrați cu un colaborator care nu vă place

Interviul de recrutare: cum să reușești în fața mai multor interlocutori

Știți cum să ascultați?

Gestionarea timpului la ora digitalizării

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *