Blog

Blog

Comments (0) - Dezvoltare Personală

5 idei preconcepute despre emailuri

Analiza experților de la Yesware și HubSpot pornind de la aproape 7 milioane de emailuri identifică tipurile de mesaje eficace. Un angajat își va petrece în medie mai mult de un sfert din zi pentru a trimite mesaje și a le citi pe cele primite. Emailul omniprezent poate deveni cronofag. Pentru a vă ajuta să-l folosiți în modul cel mai productiv, iată decriptarea a 5 idei preconcepute.

Cele mai bune zile pentru trimiterea unui email sunt luni și marți

În realitate nu există o zi mai bună pentru a o face. 90% dintre mailuri primesc un răspuns în ziua în care sunt trimise. Ratele de deschidere și de răspuns sunt similare de luni până vineri. Lucrurile sunt diferite pentru weekend când deschiderea și răspunsurile sunt mult mai ridicate. Matthews Bellows de la Yesware recomandă chiar trimiterea mesajelor sâmbăta sau duminica pentru că există mai puțină concurență în inboxuri.

Orarele de birou – cel mai bun moment pentru a trimite

Dacă vreți un răspuns, cel mai bun moment pentru a trimite un email este între 6 și 7 dimineața sau după ora 20. Marea majoritate a emailurilor fiind trimise între orele 9 și 15 primesc un număr mai mic de răspunsuri. 40% dintre emailurile trimise la începutul dimineții sau seara primesc un răspuns. Mulți comerciali își trimit mailurile de prospectare la mijlocul săptămânii. Rata de deschidere pentru cele trimise sâmbăta și duminica este mai mare decât ale celor trimise în cursul săptămânii. Încercați să le trimiteți în weekenduri pentru a vedea dacă obținți o creștere a ratei de deschidere.

Subiectul emailului trebuie să fie scurt

Auzim adesea că trebuie să avem grijă de subiectul mailurilor care determină dacă destinatarul are chef să citească urmarea mesajului. Vestea bună este că puteți să nu mai fiți îngrijorați pentru lungimea liniei subiectului. Nu există nicio corelație între lungimea acesteia și rata deschiderii. Anumite cuvinte, totuși, au un impact asupra frecvenței deschiderii și a răspunsului. În studiul Yesware, emailurile cu cuvintele „etapă”, campanie” și „următor” sau conform Hubspot și „liber” ori „mâine” sau un mesaj fără subiect ar avea o rată de deschidere mai mare. Adesea se afișează și începutul mesajului dumneavoastră. Prima frază, dacă este personalizată și arată că vă cunoașteți destinatarul va crește șansele de a fi deschis mesajul.

Un singur destinatar mărește șansa de răspuns

Dacă vreți un răspuns, e-mailul vostru trebuie să aibă un destinatar în câmpul „To” și unul în câmpul „CC”. Când puneți o persoană în câmpul „To” îi solicitați personal un răspuns. Atunci când adăugați una în „CC”, puneți presiune pe destinatarul principal. Dacă nu răspunde, cel din „CC” o poate face în locul lui.

Dacă nu aveți un răspuns, așteptați câteva zile

90% din mailuri primesc un răspuns în ziua în care sunt primite conform studiului Yesware. Dacă nu primiți răspuns, aveți interesul să trimiteți o revenire a doua zi, ceea ce mărește rata de răspuns cu 21%. Este un comportament rar ca cineva să aibă răbdare 3 sau 5 zile pentru a avea o reacție. Datele arată foarte clar că dacă nu primiți ceva înapoi în 24 de ore, trebuie să trimiteți un nou mesaj ori să sunați. Dacă nu, este foarte puțin probabil să mai primiți un răspuns.

Alte articole pe care poate ați dori să le citiți:

Cum evaluați brandul de angajator

Greșeli de corectat urgent în căutarea unui job

Managementul critic și alte moduri de a demotiva

Cum să recrutați cel mai bun comercial

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *