Blog

Blog
Cele mai întâlnite 30 de întrebări în interviurile de recrutare

Comments (0) - Uncategorized

Cele mai întâlnite 30 de întrebări în interviurile de recrutare

Este o idee bună să ajungeți la un interviu cu răspunsuri pregătite la întrebările care se pun cel mai des. Dacă nu știți niciodată ce vi se va cere în mod precis, puteți reduce riscul de a fi prinși pe picior greșit antrenându-vă pentru a găsi cel mai bun răspuns la întrebările cele mai curente.

Erorile cele mai curente pe care trebuie să le evitați

Trebuie să evitați în timpul unui interviu anumite erori. Este imperativ să vă arătați profesioniști și politicoși. Ținuta dumneavoastră vestimentară va fi diferită în funcție de postul din întreprindere și va depinde de dress-codul companiei. Cu sau fără cravată, dumneavoastră trebuie să vă informați. O evidență: fiți punctuali. Veți avea o întrevedere profesională. Concentrați-vă pe ceea ce este important: să faceți o impresie bună, să răspundeți la întrebări, să mențineți contactul vizual cu angajatorul potențial și să vă păstrați vie atenția pe tot parcursul discuției. O altă evidență: stingeți-vă telefonul, nu răspundeți la apeluri și nu dați telefoane! Dacă aveți asupra dumneavoastră o copie a CV-ului, nu o folosiți pe post de cârjă. În principiu al trebui să-l știți. Nu vă întindeți asupra istoriei vieții personale și răspundeți pur și simplu la întrebări. Chiar dacă interlocutorul dumneavoastră este cald, interviul este o situație profesională, nu o afacere personală. O altă evidență: nu vă denigrați fostul patron sau vreun coleg. Lumea este mai mică decât credeți, iar interlocutorul se va gândi că veți vorbi la fel și despre el în ziua în care-l veți părăsi.

Nu vă lăsați luați pe nepregătite și examinați întrebările care vă pot aștepta, știind că scopul este de a vă demonstra competențele și aptitudinile. În orice caz trebuie să dați dovadă de concizie și coerență, răspunzând la trei tipuri mari de întrebări cu care trebuie să vă familiarizați: cele despre experiența dumneavoastră, cele tehnice și cele comportamentale.

Cele 30 de întrebări cele mai frecvente

De ce ar trebui să vă recrutăm pe acest post?

De ce v-ați părăsit ultimul angajator?

Care erau responsabilitățile dumneavoastră în ultimul post?

Ce tip de mediu de lucru căutați?

Vorbiți-mi despre dezacordul cu fostul dumneavoastră patron.

Ce așteptări salariale aveți?

Vorbiți-mi de o eroare făcută la locul de muncă?

Îmi puteți spune ceva mai multe despre dumneavoastră?

Îmi puteți descrie o situație în care v-ați asumat un rol de lider?

Știți cine este directorul nostru general?

Știți cine sunt concurenții noștri?

Ce știți despre societatea noastră și produsele sau serviciile noastre?

În ce mod pregătirea dumneavoastră profesională vă califică pentru acest post?

Care vă sunt obiectivele pentru următorii 5 ani?

Ce vă place cel mai mult și cel mai puțin la ultimul dumneavoastră job?

Care este cea mai mare calitate a dumneavoastră?

Ce ne spuneți de ultimul dumneavoastră șef?

De ce ați ales aceste studii?

Sunteți dispus să călătoriți în cadrul jobului?

Sunteți gata să vă relocați?

Explicați-mi perioadele fără loc de muncă.

Care vă sunt hobbyurile și interesele în afara locului de muncă?

Cum gestionați un conflict la locul de muncă?

Vorbiți-mi de cea mai mare reușită a dumneavoastră.

Vorbiți-mi de cel mai mare eșec.

Cum ați reușit să treceți peste?

Ce întrebări aveți în legătură cu firma noastră?

Bonus: Întrebarea cea mai importantă pe care trebuie să o puneți

Trebuie să aveți întotdeauna o întrebare de pus la sfârșitul unui interviu. Este o parte importantă a procesului de recrutare pe care numeroși candidați o neglijează. Este pentru voi ocazia de a pune întrebări inteligente care arată că ați studiat compania. Trebuie să distingeți întrebarea de informare, „care este cifra dumneavoastră de afaceri?”,de întrebareainteligentă, „De ce v-a scăzut anul trecut exportul cu 10%?”. Prima riscă să-l plictisească pe interlocutor și îi arată mai ales că ați venit la interviu fără să vă pregătiți cu adevărat. A doua îi demonstrează că ați studiat cu grijă compania și activitățile sale, că știți fapte majore din istoria ei, îi cunoașteți produsele, dezvoltarea, cultura, strategia. Ceea ce dă un semnal important referitor la motivația dumneavoastră. Și nu uitați niciodată că veți marca un punct punând o întrebare la care interlocutorul nu are un răspuns, ceea ce i-ar dovedi că și-a pregătit mai puțin întrevederea decât dumneavoastră.

Alte articole complementare:

Decideți repede și bine cu ajutorul inteligenței economice

Dacă sunteți un manager hărțuit, apărați-vă și vorbiți

3 sfaturi pentru a vă îndrepta… carisma

Cum să redresezi o întreprindere în 3 luni

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *