Blog

Blog
Ce trebuie să știe un director pentru a reuși

Comments (0) - Uncategorized

Ce trebuie să știe un director pentru a reuși

Reușita profesională trece de asemenea printr-o stare de spirit și o anumită conștiință de sine, pe care trebuie să o aveți. Pentru a vă optimiza organizația în activitatea cotidiană sau a păstra direcția în momentele de stres ori de surmenaj, iată cele 3 ingrediente esențiale pe care trebuie să le cunoașteți pentru a vă inspira acțiunile în direcția nevoilor, a viziunii și a propriilor dumneavoastră limite!

Nevoile

Le cunoașteți cu siguranță într-o manieră intuitivă. De exemplu, preferați să lucrați sub imperiul urgenței sau aveți nevoie de contactul uman pentru a vă simți împliniți, sunteți mai mult creativ sau analitic, poate că apreciați deplasările constante ori calmul propriului birou. O dată bine triate condițiile împlinirii dumneavoastră, vă organizați viața profesională: interveniți în spații de lucru partajate atunci când căutați contactul uman, delegați sarcinile pentru care nu vă simțiți în largul dumneavoastră, vă organizați timpul de lucru în funcție de propriile vârfuri de productivitate. Cu cât ocuparea timpului dumneavoastră este mai adaptată la nevoile proprii, cu atât ziua va fi mai bună, toate aceste lucruri putând evolua, fiind necesare ajustări de-a lungul întregii voastre cariere. Faceți această analiză în mod regulat! A vă cunoaște prioritățile profesionale este ingredientul unei bune organizări.

Viziunea

În calitate de conducător și manager, este important de știut unde vreți să vă duceți întreprinderea și echipa. Existența unei viziuni strategice pe termen lung este primul demers, iar împărțirea ei pe obiective intermediare vă va ajuta să desfășurați un plan de acțiune în timp și să vă înconjurați de colaboratori competenți pentru a reuși. Dacă vă luați deciziile în funcție de propria viziune, veți face alegeri pertinente și coerente. Existența unei viziuni și urmărirea ei vă scutește de tergiversări și vă face mândri de deciziile voastre.

Limitele

Cunoașterea propriilor limite îmbracă mai multe aspecte. Mai întâi respectarea valorilor dumneavoastră, urmărind numai oportunitățile care vi se par în fază cu propria integritate. Și același lucru referitor la viziune. Ați fixat obiective intermediare, borne de depășit. Pentru a rămâne aliniați cu voi înșiși, respectați-le! În același fel în care v-ați definit nevoile pentru a evolua senini în fiecare zi, repertoriați inacceptabilul: sarcinile care vă exasperează, situațiile conflictuale cu anumiți colaboratori, condițiile de muncă pe care le suportați din ce în ce mai greu… Trebuie de asemenea să știți ce nu vă doriți sau nu vă mai doriți. O dată identificată sursa sau sursele a ceea ce nu vă face bine, acționați! Luarea în considerare a limitelor proprii este ingredientul pentru a vă simți bine la locul de muncă. A vă trăi nevoile, viziunea și limitele, iată trei ingrediente care vă permit să vă imaginați viața profesională senină și să luați decizii bune. Dacă vă vine ideea de a pune sub semnul întrebării anumite acțiuni sau dacă doriți să vă reorganizați munca de zi cu zi, înainte de a merge mai departe, acordați-vă acest moment de introspecție.

Alte articole care v-ar putea interesa:

Mutarea ca model în managementul schimbării

Perfecționiști cu costum și cravată – chestia asta se tratează…

Utilizați ziua de luni pentru a fi productiv toată săptămâna

Ați fost eficient în această săptămână? Despre feedback-ul propriu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *