Blog

Blog
9 calități inconturnabile pentru a fi recrutați

Comments (0) - Dezvoltare Personală

9 calități inconturnabile pentru a fi recrutați

În prezent competitivitatea unei întreprinderi vine din capacitatea sa de a-și atrage și de a fideliza talentele cele mai ascuțite. Evoluțiile se accelerează din ce în ce mai mult, ea trebuie să-și actualizeze în mod regulat atuurile și calitățile angajaților pe care-i caută. Pentru a vă orienta demersurile și a vă găsi un nou post, iată principalele trăsături și atuuri căutate de recrutori.

Adaptabilitatea

Schimbările pe internet vin atât de repede încât ceea ce funcționa bine acum doi ani nu mai este eficient și productiv astăzi. Cel mai bun angajat nu este în mod necesar cel mai experimentat, ci mai ales cel care poate învăța rapid noile reguli ale jocului. În general, dacă vreți să interesați o întreprindere, dați dovadă de inteligență, de creativitate, de dorința de a învăța și de a vă ameliora în permanență.

Capacitatea de perfecționare

Permeabilitatea voastră la noi competențe, la proceduri diferite este de asemenea un atu. Această voință de a învăța noi reguli și de a le uita pe cele vechi este esențială pentru un recrutor. Dacă sunteți „blocat” în vechea cultură, veți avea dificultăți în a vă schimba. Iată de ce capacitatea dumneavoastră de a progresa poate fi luată în considerare cu mult înaintea cunoștințelor sau a competențelor.

Agilitatea și flexibilitatea

Astăzi totul se schimbă foarte repede, perimetrul funcțiilor fiecărui colaborator, produsele și serviciile livrate clienților care și ei cunosc schimbări ale nevoilor, de gust și de mijloace, avantaje pe care le reținem din noile tehnologii. Pentru a se adapta la aceste noutăți întreprinderea vrea să recruteze un angajat flexibil. Este deci foarte important să vă arătați deschiși în privința titlului funcției, rolului de jucat și a misiunii de realizat. Trebuie să arătați că vă integrați viziunii strategice a întreprinderii.

Toleranța

Întreprinderile prezentului încearcă să recruteze colaboratori care se comportă față de colegi, clienți și față de alți intervenienți într-un mod respectos, echitabil și coerent. Respectul dumneavoastră față de opiniile și pozițiile diferite ale celorlalți înseamnă că oferiți toate posibilitățile de a găsi soluții. A respecta înseamnă să acceptați convingerile culturale, manageriale și personale ale altora în aceeași măsură ca ale dumneavoastră, atunci când acestea converg în sensul reușitei de echipă.

Ambiția

Ambiția este adesea atuul cel mai important căutat la un candidat pentru că ea atrage un anumit număr de alte trăsături pozitive. Recrutorul va dori să detecteze la voi energia și pasiunea pentru meserie, angajamentul și motivația pentru a reuși. Trebuie de asemenea să reușiți să treceți mesajul că trăsăturile negative ale ambițioșilor, cum ar fi egoul sau lipsa capacității de a lucra în echipă, sunt la dumneavoastră ocazionale și ținute complet sub control.

Pasiunea

Pentru o firmă care se lansează sau pentru cea care se dezvoltă pe o piață foarte concurențială, nu există nimic mai important în recrutările sale decât să perceapă la un candidat pasiunea. Cea pentru meserie, pentru produs, pentru luptă, pentru competiție, pentru provocări pentru cuceriri sau pentru întreprinderea care are de gând să vă recruteze.

Curiozitatea

Angajatul care nu învață toată viața devine repede un colaborator depășit. Pentru a supraviețui pe termen lung, întreprinderea se adaptează în permanență și caută colaboratori care pot să se adapteze în continuu și să evolueze o dată cu ea. Veți marca niște puncte în ochii recrutorilor arătându-le că ați luat întotdeauna inițiativa pentru a dezvolta competențe noi, pentru a găsi idei noi și a imagina noi soluții.

Știința e-comunicării

Comunicarea irigă întreprinderea cu ameliorări și eficiență. Vorbele sunt importante, dar nu trebuie să neglijați ce se întâmplă pe email. Nu uitați că majoritatea ideilor sau deciziilor comunicate astăzi în întreprindere pornesc din claviatura unui PC. Dacă nu vă simțiți în largul vostru cu emailurile, dacă nu știți să vă gestionați inboxul din ce în ce mai saturat, dacă nu știți să redactați un mesaj care-l face pe destinatarul său să câștige timp, nu veți fi binevenit în multe firme.

Empatia

Pentru a reuși, o întreprindere are nevoie de echipe sudate, care generează o sinergie, ceea ce necesită de la fiecare dintre membrii săi o mare empatie. Aceeași calitate este necesară pentru a asculta și a înțelege clienții și a adapta soluția pe care întreprinderea o aduce nevoilor lor. Dumneavoastră trebuie să convingeți că empatia voastră personală se va transforma în sinergie managerială și în performanță comercială.

Alte articole recomandate:

Management de tranziție part time, o realitate operațională

5 strategii de rezolvare a unui conflict

Refacerea sistemului informațional al resurselor umane

Cum să vă exploatați mai bine referințele profesionale în cazul unei candidaturi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *