Blog

Blog
Cum să influențați cu brandul personal

Comments (0) - Dezvoltare Personală

Cum să influențați cu brandul personal

Brandingul personal are ca scop crearea mărcii dumneavoastre personale online și de a vă instaura influența într-un domeniu. Este vorba de a oferi rețelei dumneavoastră ceea ce vă diferențiază, valoarea dumneavoastră unică, oriunde mergeți. Cum vă stimulați vizibilitatea online? Povestindu-vă istoria personală în acest zgomot de fond gigantic și hiperconcurențial. Dificil! Dar cum faceți dacă sunteți introvertiți? Timizi? Fără nicio idee de pornire? Din fericire, marketingul online vă ajută să deveniți singuri un mediu și să acționați ca atare.

Întrebările pe care trebuie să vi le puneți

Dacă vreți să reușiți rapid, nu trebuie să vă creați o marcă personală doar pentru distracție! Cea mai mare eroare, cea mai curentă este de a dezvolta o marcă personală fără a face cercetările și dezvoltările necesare. Trebuie să vă puneți o serie de întrebări chiar înainte de a vă lansa și de a o promova:

  • De ce vreau să-mi creez marca personală?
  • Am vreo specialitate? Vreo expertiză?
  • Aduc oare vreun sfat care este cerut?
  • În ce mod mă va ajuta aceasta în atingerea propriilor obiective în viață?

Dumneavoastră trebuie să determinați ce este esențial. Există un timp pentru orice în afaceri. Trebuie să alegeți momentul potrivit pentru a vă lansa, chiar să așteptați pentru a o face în momentul în care nivelul vostru de experiență și expertiză justifică lansarea sa.

A acționa ca un utilizator

Regula numărul unu pentru a vă construi influența pe orice platformă socială este de a vă place ceea ce faceți ca utilizator. Veți deveni o persoană influentă online pe numeroase media sociale intervenind ca utilizator pe platforme emergente. Sunteți întreprinderea de media a propriei mărci personale, iar modul în care vă proiectați imaginea îl dictează pe cel în care oamenii vă recepționează brandul.

Concentrarea asupra unui obiectiv puternic

Regula mărcii personale este de a dezvolta ceea ce se numește propunerea dumneavoastră de valoare unică. Care sunt competențele, tacticile, strategiile sau tehnicile voastre unice? Cum puteți utiliza aceste competențe în serviciul unui public? Nu căutați să acoperiți prea multe lucruri și limitați-vă la ceea ce este cu adevărat valoarea dumneavoastră adăugată unică.

Afișați-vă valorile

Afacerile sunt afacerile, iar voi sunteți voi. Nu este în totalitate adevărat. Nu există niciun fel de clandestinitate pentru valorile dumneavoastră personale pentru a da o anumită imagine de întreprindere. Brandingul Personal este ceea ce sunteți, imaginea de marcă vă recristalizează succesul de-a lungul întregii vieți. Dacă ascundeți ceea ce sunteți sau ceea ce faceți, nu vă transmiteți imaginea de marcă. Sunteți o persoană cu valori care includ familia, prietenii, morala, convingerile. Indicați-vă clar culoarea pentru a face să se înțeleagă obiectivul personal. Fiți voi înșiși arătând soclul care vă menține imaginea pe termen lung.

Jucați transparența

Este ușor să vă prăjiți construindu-vă marca personală, pentru că acest lucru ia timp! Este un angajament pe viață. Trebuie să vă reamintiți fiecare relație făcută, toate joburile ocupate, pentru a vă crea identitatea de brand global. Zi după zi hotărâți cine sunteți și o arătați celorlalți. Aspecte ale vieții dumneavoastră pe care nu le controlați și sunt delicate. Sunteți oameni și eroarea este umană, dar fiți atenți să nu vă discreditați prin construcții hazardate și eforturi incoerente. Pentru a vă stăpâni mediul fixați-vă baze fără stres într-o completă transparență sau așteptați să vedeți toate elementele sub control pentru a vă construi marca.

Asumarea acțiunilor imperfecte

Puteți fi nesatisfăcuți de ceea ce ați făcut până în acest moment, să vă fie rușine de anumite realizări. Pentru brandul personal nu trebuie să vă uitați niciodată trecutul, originea și acțiunile dumneavoastră. Chiar dacă ați putea face mai bine acum anumite lucruri, trebuie să vă promovați creșterea de azi, cea pe care oamenii o vor vedea. Asumați-vă inițiativele de ieri, chiar imperfecte în ochii dumneavoastră, integrându-le în brandingul vostru personal.

Co-brandingul imaginii dumneavoastră

Brandingul personal vă privește, dar este mai bine să-l integrați cu altele. Nu puteți gestiona totul singur și multe acțiuni ar putea fi mai bine conduse implicând alte persoane. Parteneriatul în afaceri este adesea cheia succesului, cu un domeniu de expertiză reflectat în imaginea de marcă a fiecăruia, care, reunite, valorează încă și mai mult. Ați ajuns la ceea ce sunteți azi și datorită altor persoane.

Buna exploatare a mediilor sociale

O dată lansată cu seriozitate, va trebui să vă urmăriți prezența pe internet, pe mediile sociale. Întreținerea mărcii personale pe termen lung, înseamnă păstrarea unei norme, a unei culori, a unei tonalități și folosirea mediilor sociale coerent pentru a vorbi poziționându-vă ca un profesionist.

Respectul față de ceilalți

Personal brandingul este un subiect pozitiv. Trebuie să propuneți o valoare unică pentru a-i ajuta pe ceilalți. Iar cea mai bună metodă de a obține această imagine pozitivă este de a-i ajuta să-și construiască reușita și să-și atingă potențialul. Forțați-vă să le lăsați un aport de care să poate profita mult timp după plecarea dumneavoastră.

A fixa obiective și a le respecta

Fără obiective loviți în gol. Descrieți-vă viziunea, obiectivele și etapele acțiunii dumneavoastră. Acest lucru vă dă un punct de referință și de sprijin care facilitează deciziile eficiente, chiar atunci când sunteți perplecși. Bazați-vă pe întrebări cruciale: Ce obiectiv urmăresc? Există aspecte care mă îndepărtează de obiectivele mele și de etapele intermediare? Dacă sunteți în mod constant mobilizați pentru reușită, ea va veni până la urmă. A vă construi barndul personal ia un timp foarte lung. Reușiți cu priorități ierarhizate, cu o integritate constantă și cu forță de caracter. Amintiți-vă în permanență de ce ați întreprins această călătorie spre reușită: un nou job, noi prieteni, o afacere. Și concentrați-vă toate eforturile spre acest scop.

Alte articole pe care le puteți citi:

Cum știți că sunteți un bun director general

Obiceiurile angajaților care cuceresc adeziunea celorlalți

Sfaturi pentru promovarea schimbării în organizația dumneavoastră

Mind-mapping, un instrument pentru sinteză și brainstorming

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *