Blog

Blog
7 moduri de a asculta și de ce este important să o faceți

Comments (0) - Uncategorized

7 moduri de a asculta și de ce este important să o faceți

Cei mai buni lideri își inspiră echipele să gândească singure. Puteți face asta printr-o singură abilitate – aceea de a asculta. Câți oameni știu cu adevărat să asculte? Adesea ascultăm cu gândul la ceea ce vom spune după. Așteptăm pauza în conversație pentru a ne spune părerea. Deja știți ce gândiți. Deja știți că aveți idei minunate.

Este momentul să construiți un mediu în care oamenii să se simtă inspirați să împărtășească ce au în minte și pentru dumneavoastră să vă măriți eficiența și lumea ascultând cu adevărat lucrurile cu sens pe care ceilalți le împărtășesc.

Iată șapte lucruri care vă vor face să știți să ascultați ca niște profesioniști:

  • Gândiți-vă la scop. De ce comunică această persoană cu voi? Are ceva de partajat? Încearcă să depășească vreo provocare în muncă? Fiți deschiși în privința direcției pe care o poate lua conversație. Adesea este mult mai adâncă decât pare la început.
  • Aveți încredere că ei își pot rezolva propriile probleme. Fiecare este capabil să-și rezolve problemele. Adesea este vorba doar de o ajustare în interiorul lor și de încrederea în forțele proprii. Dacă credeți în ei, acest lucru îi va ajuta și pe ei să o facă.
  • Fiți atenți. Puneți orice altceva în așteptare. Atunci când ascultă cu adevărat, oamenii nu sunt capabili de multi-tasking. Fixați o limită de timp dacă este necesar și comunicați-o. Apoi fiți prezenți și ascultați cu adevărat ceea ce ei trebuie să vă spună.
  • Nu mai faceți presupuneri. Atunci când faceți presupuneri despre ce vă va spune cealată persoană, fluxul de energie se oprește. În plus probabilitatea de a vă înșela în presupunerile voastre este foarte mare. Vedem lumea prin propriile noastre filtre. Fiecare are o perspectivă unică bazată pe propriile experiențe de viață. Lăsați-i să vă împărtășească această perspectivă.
  • Fiți curioși. Puneți întrebări. Întrebați-i ce le face inima să cânte. Puneți întrebări care le explorează temerile sau ezitările. Puneți întrebări care-i împing dincolo de zona de confort. Îndemnați cealaltă persoană să-și depășească limitările pe care le percepe, cu gânduri care provoacă întrebări și amândoi veți învăța ceva nou.
  • Nu întrerupeți. În timp ce cineva vorbește, știți dacă cineva ascultă sau nu. Puteți simți dacă cealaltă persoană așteaptă doar șansa de a se băga în vorbă. Această tendință poate să-i facă pe oameni nervoși și închiși. Oamenii ar putea să nu aibă timp (și spațiu) pentru a articula în întregime un gând și de aceea s-ar putea să nu ajungă până la esența unei revelații.
  • Ascultați fără să judecați. Shakespeare spune: „Nu există bine sau rău, dar gândirea le face așa.” Vă gândiți în timp ce cealaltă persoană vorbește? Hai să lăsăm toate judecățile și să ascultăm pur și simplu ceea ce spune cealaltă persoană. Acest lucru permite celelilalte individualități să vorbească cu adevărat sincer și autentic.

Practicați aceste idei la birou. Practicați-le acasă. În schimb veți beneficia auzind idei inspirate dintr-o gândire independentă, văzându-i pe toți cei din jur mai autentici și până la urmă mai împliniți. Vă veți simți de asemenea mai conectați. La sfârșitul zilei, nu de asta suntem cu toții aici – să ascultăm și să fim auziți, să fim văzuți și, da, înțeleși.

Alte articole care s-ar putea să vă placă:

Sunt oare angajații îndepărtați de cultura organizației dumneavoastră?

15 secrete pentru a fi cu adevărat convingători

Planificarea crizei: trecerea de la „ce să fac” la „cum să fac”

Despre reuşită şi eşec

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *