Blog

Blog
Conducători – managerii voștri nu sunt babysitteri

Comments (0) - Uncategorized

Conducători – managerii voștri nu sunt babysitteri

Domnia „yesmen”-ilor s-a terminat. Astăzi reușiți cu colaboratori implicați, care pun întrebări, contestă starea de fapt, vin cu propuneri puternice și sunt actori ai succesului organizației. Salariatul actual e matur, entuziast în munca lui, inspirat și motivat de către leadershipul dumneavoastră, convins că poate atinge excelența. Îi place să-și execute munca într-o manieră autonomă și responsabilă. Întreprinderea care are echipe angajate este rară și le depășește cu mult pe celelalte pe piață. Toate studiile o demonstrează, doar 3 salariați din 10 sunt cu adevărat angajați în organizația lor. Iată câteva sfaturi pentru inocularea în cultura voastră organizațională a ingredientelor pentru această atitudine.

Comunicarea unei viziuni clare

Angajamentul unui colaborator este comunicat și insuflat pornind de la partea superioară a unei organizații spre cea inferioară. Dumneavoastră și echipa voastră de direcție dați tonul. O adevărată provocare pentru orice conducător care vizează excelența. Chiar dacă aveți un serviciu de comunicare internă solid, colaboratorii dumneavoastră nu vă cunosc gândurile pe teme oficiale. Privilegiați o comunicare regulată, integrați-vă în fluxul acesteia și multiplicați ca un leitmotiv chemarea la acțiuni strategice în întreprindere. Validați corect faptul că împreună cu colaboratorii dumneavoastră sunteți în armonie în privința obiectivelor, a priorităților și a punctelor de vigilență a întreprinderii. Colaboratorul care își însușește valorile fundamentale și înțelege orientarea luată este înarmat pentru a lua decizii coerente, în deplină autonomie.

Definirea rolurilor și dezvoltarea relațiilor

Nu de întotdeauna ușor să găsiți echilibrul corect pentru a motiva un colaborator să acționeze complet autonom, respectând în același timp perimetrul rolului său. Acest lucru trece prin definirea concertată a raporturilor clare, a responsabilităților precise și a unui grad de autonomie personalizat. Este mai bine să evitați în acest fel dublurile în activitatea zilnică și cauzele conflictelor interne. Încurajați relațiile pozitive în sânul echipei și între diferitele servicii, în special între manageri și cei pe care trebuie să-i piloteze. Managerul direct are un impact important asupra carierei echipei sale. În calitate de conducător, trebuie să vegheați ca el să încurajeze angajamentul și independența și să interveniți dacă este necesar pentru a-l susține cu sfaturile dumneavoastră.

Încurajarea autoperfecționării fiecărui colaborator

Trebuie să vă încurajați colaboratorii atât în a prelua controlul propriei dezvoltări de carieră cât și să apere valorile întreprinderii. Îi veți ajuta să apuce pe poteci personalizate spre o perfecționare profesională în coerență cu strategia întreprinderii, în interesul ambelor părți. Managerii vor fi releele operaționale pentru orchestrarea acestor peripluri spre competețe sau expertize, în funcție de modalitățile practice în termeni de buget și de timpul care va putea fi alocat.

Oferirea șansei de a face greșeli

Nu tuturor le place să-și asume riscuri, dar din fericire gustul riscului se poate învăța. Totul pleacă și depinde de tipul managementului pe care-l practicați. Un management chițibușar și centralizator nu poate să obișnuiască salariații cu luarea inițiativelor și a deciziilor. Managerii dumneavoastră nu trebuie să se creadă baby-sitteri, ci să devină mentori și să dea colaboratorilor ocazia de a ieși din zona lor de confort. Dacă nu reușesc, trebuie să-și trateze erorile și să exploateze ocazia ca pe un moment propice uceniciei.

Recompensarea eforturilor și complimentele

Conform anumitor studii, percepția muncii care trebuie recompensată variază în funcție de actorii întreprinderii. Unul din doi manageri cred că recunosc așa cum trebuie munca bine făcută a colaboratorilor, în timp ce doar 17% dintre aceștia se consideră recompensați corect. De aici importanța de a valida că salariații știu că eforturile lor nu trec neobservate. A provoca sărbătorirea marilor victorii, oferirea unui bonus celor care generează afaceri noi, a-i felicita în fiecare lună pe cei mai performanți sunt tot atâtea manifestări care demonstrează aprecierea dumneavoastră. Acestea sunt apreciate de echipe și sunt benefice pentru organizația dumneavoastră.

Alte articole complementare:

Sfaturi pentru tinerele mame care vor să fie active și fericite

3 sfaturi pentru a vă îndrepta… carisma

Dacă sunteți un manager hărțuit, apărați-vă și vorbiți

Decideți repede și bine cu ajutorul inteligenței economice

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *