Blog

Blog

Comments (1) - Uncategorized

7 întrebări pentru a angaja cei mai buni candidați

Voi prezenta în continuare câteva întrebări care vă vor ajuta să selectați acei candidați care vă împărtășesc viziunea și care până la urmă vă vor economisi timp și bani. Indiferent dacă sunteți un startup cu doi oameni, funcționând într-o cămăruță, sau o companie cu 500 de oameni, un lucru trebuie să rămână la fel: nu trebuie să angajați decât superstaruri. Nu angajați niciodată pe cineva care este doar „bun”, păstrați-vă întotdeauna speranța pentru cel mai bun. A încerca să-i angajezi pe cei mai buni poate fi dureros, dar până la urmă vă economisește timp și bani.

Mai mult decât orice, angajând oamenii potriviți puteți determina soarta afacerii voastre. Superstarurile vă vor urmări viziunea și o vor transforma în realitate. În același timp, oamenii nepotriviți nu vor avea aceeași motivare cu voi.

Cum puteți fi siguri că angajați oameni potriviți? Puneți aceste șapte întrebări.

Ce vă place la afacerea noastră? Și cum ați schimba ceea ce nu vă place?

Această întrebare are două rezultate. El va discuta problema și va oferi imediat o soluție sau va spune că afacerea e perfectă, când de fapt s-ar putea să nu fie așa. Puteți avea o idee despre modul de exprimare a candidatului, despre ceea ce nu vă place și modul său de a rezolva ceva. Găsiți oameni care vorbesc 5% de probleme și 95% de soluții.

Ce carte citiți acum?

Oamenii pasionați au tendința să citească pentru a-și ameliora competențele. Poate că aceste cărți îi ajută în competențele de vânzări și marketing sau citesc ceva despre dezvoltarea personală. Toate acestea sunt semne bune. Dacă citesc doar ficțiune și nu au revăzut ceva educațional de ceva timp, acest lucru reprezintă un steguleț roșu pentru mine. Superstarurile încearcă în permanență să se îmbunătățească, învață în permanență și absorb noi informații.

Vorbiți-mi despre o problemă pe care a trebuit să o rezolvați în cadrul jobului actual. Cum ați gestionat-o?

Acest lucru arată un anumit mod de rezolvare a problemelor și abilitățile lor creative sau lipsa lor. Ați gândit o abordare de rezolvare a problemei ori ați copiat soluția altcuiva?

De ce sunteți cel mai mândru în cariera dumneavoastră?

Acest lucru vă va da o idee despre ce-l motivează și cum definește succesul. Dacă, de exemplu, a muncit într-o companie 12 ani și a crescut ușor vânzările, s-ar putea să nu fie alegerea potrivită. Dar dacă a fost promovat de cinci ori în rolul anterior într-o perioadă de doi ani, s-ar putea să aveți un superstar la îndemână.

Ați practicat vreun sport de echipă?

Oamenii care joacă basket, fotbal sau handbal sunt mai concentrați pe atingerea obiectivelor, ceea ce le face mintea să funcționeze mai bine. În generali sunt și buni în comunicare, lucrează bine sub presiune și în echipă.

Cum vă distrați?

Echilibrul este o parte importantă a succesului și am realizat că atunci când cauți superstaruri trebuie să o faci în toate zonele vieții incluzând fitnessul, relaționarea și învățarea. De exemplu, dacă cineva merge la sală de trei ori pe săptămână, sâmbătă face voluntariat și învață să cânte la pian doar „ca să se distreze”, se poate spune că pune preț pe realizări, pe obiective și caută întotdeauna să se amelioreze.

Nu sunt sigur în privința…

Această frază merge foarte bine atunci când angajați pe cineva cu o personalitate puternică și aveți nevoie să vă dați la o parte pentru a auzi un „nu” tipic. De exemplu reprezentanți sau lideri de vânzări.

Când faceți această afirmație, se pot întâmpla unul din aceste trei lucruri: ei o pot ignora și să sară peste acest comentariu, pot fi de acord și trec mai departe sau să încerce să vândă beneficiile acceptării la locul de muncă și să se concentreze asupra motivelor principale pentru care nu-i puteți lăsa să plece.

Dincolo de aceste întrebări, nu uitați niciodată instinctul în timpul unui interviu. Dacă ceva nu vă convinge sau nu sunteți siguri de angajarea cuiva, nu o faceți. Va lua mai mult timp să găsiți persoana potrivită, dar dacă vreți o companie plină de oameni capabili, care vor să se integreze rolurilor și nu doar să le apuce pe cele care apar la momentul potrivit, trebuie s-o faceți.

Articole complementare recomandate:

Lansarea unei francize B2B pentru a vă crea un loc de muncă

Pentru a rămâne activ mai mult timp trebuie adesea să vă schimbați jobul

Utilizați ziua de luni pentru a fi productiv toată săptămâna

Perfecționiști cu costum și cravată – chestia asta se tratează…

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *