Blog

Blog

Comments (1) - Uncategorized

Secrete simple ale angajaților care reușesc

Secretul reușitei, iată ce căutați fiecare dintre dumneavoastră. Și totuși cel care în ochii dsumneavoastră merge din succes în succes, șterge eșecuri pe care nu le vedeți. De fapt câștigătorul reușește și eșuează mult mai des decât dumneavoastră. Ceea ce îl distinge, este abordarea sa pentru succes, filozofia sa de viață și de muncă. Totul rezidă în atitudinea și în modalitatea sa de abordare a acțiunilor și a obiectivelor sale. Să ne concentrăm asupra reperelor care-i facilitează reușita.

A considera reușita un proces, nu o finalitate

Ca pentru o plimbare pe munte, o dată ce ați apreciat vederea pentru un anumit timp, următoarea etapă este coborârea, iar apoi decideți ce alt vârf să atacați. Cei care reușesc abordează munca în același mod. Când v-ați atins un scop sau ați terminat un proiect mare, acordați-vă timpul pentru a-l celebra, dar atacați repede următoarea provocare cu tot atâta energie.

Luați deciziile repede și avansați

Motorul acțiunii este decizia. A se decide înseamnă a se proiecta și mai ales a nu pierde timpul. Bineînțeles că trebuie și momente de reflecție, dar prea multe strică. Cântăriți argumentele pro și contra, decideți și acționați. Timpul vă este numărat. A vă gândi prea mult riscă să vă streseze și cel mai bun mijloc pentru a goni anxietatea este acțiunea. A decide ce vreți să obțineți este cea mai bună primă etapă spre reușită.

Faceți mai mult decât este prevăzut

Atunci când vă lansați într-un proiect aveți interesul să vizați mai mult decât obiectivul prevăzut, să vă întrebați cum puteți acționa pentru a-l depăși, decât să căutați să-l realizați cu cât mai puțin efort posibil. Această stare de spirit de depășire, chiar de exagerare, vă va ajuta să surmontați mai ușor obstacolele și vă va obișnui să gestionați proiecte din ce în ce mai ambițioase.

Faceți ajustări frecvente și nu renunțați

„A nu renunța niciodată” este o regulă importantă. Ca fiecare, și dumneavoastră puteți cunoaște momente de descurajare în fața obstacolelor, care se interpun în cursul acțiunii. Ceea ce face adesea diferența între câștigător și perdant este perseverența spre țintă și suplețea în privința mijloacelor. Dacă v-ați dat seama că ați greșit drumul, schimbați-l repede și încercați altă cale. Perdantul se încăpățânează cu capul plecat și continuă să facă ceea ce a făcut întotdeauna, sperând că încăpățânarea va fi de ajuns. În fața evenimentelor care schimbă datele proiectului, adaptați-vă abordarea și faceți ajustările, care vor ameliora probabilitățile de reușită.

Terminați ceea ce ați început

Veți câștiga adesea în viața profesională terminând întotdeauna ceea ce ați început. De fiecare dată când ați terminat un proiect, oricare ar fi natura sa, ați învățat ceva ce vă va folosi într-o zi. Chiar dacă eforturile dumneavoastră de această dată nu sunt încoronate cu un mare succes, este mai bine să terminați ce ați început decât să renunțați. Puteți să întâlniți pe drum noi oportunități.

Aveți grijă să vă perfecționați fără încetare

O altă regulă dificilă este de a evita să vă culcați pe lauri. Celebrați-vă reușita, profitați de ea, dar aveți grijă la autosatisfacția care vă demobilizează. Priviți în jurul vostru pentru a detecta următoarea provocare sau noua practică, pe care o puteți adopta pentru companie sau pentru dumneavoastră. Cel mai bun mijloc de a duce o viață trepidantă este de a căuta în permanență să vă perfecționați.

Schimbați-vă prioritățile odată cu trecerea timpului

Echilibrul între muncă și timpul personal este aproape imposibil de respectat. Lansarea unei afaceri sau demararea unui proiect important vă cer o mare implicare. În această perioadă, prioritatea utilizării timpului merge spre cel de muncă, ceea ce nu înseamnă că renunțați la toată viața personală. Soluția este de a vă modula alegerile în funcție de perioade. O dată efortul intens realizat, vine momentul de destindere, al vieții de familie, al prietenilor și al timpului liber, chiar al vacanțelor. Gestionarea de-a lungul întregii cariere a fluxurilor și refluxurilor muncii intense și vieții personale vă garantează un bun echilibru.

Poate că ar fi bine să mai citiți sau să recitiți și:

Idei furate angajaților obsedați de reușită

Cum să luaţi cea mai bună decizie în interesul dumneavoastră

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *