Blog

Blog
Cum să stimulați fericirea echipei dumneavoastră fără a cheltui bani

Comments (1) - Uncategorized

Cum să stimulați fericirea echipei dumneavoastră fără a cheltui bani

Primele și avantajele vă fac angajații mai fericiți pe termen scurt, dar nu rezolvă problema de fond. Dictonul „banii n-aduc fericirea” este mai adevărat ca oricând. Atunci când descoperiți că aveți colaboratorii nefericiți sunteți tentat să rezolvați problema cu bani, cumpărând ultimul model de PC sau acordându-le un bonus suplimentar. Dar aceste tactici acționează ca un impuls momentan al cafeinei. Ei de fapt nu au nevoie de un ordinator nou pentru a se simți fericiți, ci de a fi coordonați în mod diferit. Să ne concentrăm asupra câtorva idei de stimulare a colaboratorilor dumneavoastră fără bani.

A fi lăsați liberi să-și creeze și să-și atingă obiectivele

Ne place tuturor sentimentul de apartenență, momentul în care sunteți mândru că ați realizat ceva. Faceți în așa fel încât colaboratorii dumneavoastră să-și însușească crearea și conducerea proiectelor. Fixați doar niște obiective clare pentru întreprindere, cu planuri pe termen lung și etape intermediare, și spuneți-le ce trebuie realizat și când, făcându-i să înțeleagă cum să reușească. Nu planificați în exces. Alegeți colaboratorul care lucrează în armonie cu echipa, definiți o destinație și acordați-i încredere pentru a-și găsi calea.

Definiți clar ce așteptați de la ei

Colaboratorii obțin cele mai bune rezultate când au o idee clară despre ce se așteaptă de la ei. Ei sunt mai fericiți dacă vor considera că munca lor face parte dintr-o construcție mai mare. Și totuși, conform unor studii conduse de Gallup, numai jumătate dintre angajați știu clar ce se așteaptă de la ei. Dacă veți constata același lucru în întreprinderea dumneavoastră, fixați repede un scop și comunicați-l. Este vorba de a le arăta modul în care munca lor impactează succesul ansamblului organizației, pentru că demotivarea începe prin confuzia asupra rolurilor. Pentru a evita învălmășeala echipelor și demotivarea lor, definiți misiunea fiecăreia dintre ele în cadrul obiectivului general, reamintiți-le această misiune în mod regulat, ca și mijloacele puse la dispoziția lor.

Oferiți-le ocazia de a accepta provocări și de a crește

Dacă-i ajutați să identifice și să realizeze proiecte, îi veți ajuta să crească. Provocați-i în domenii care ies din zona lor de confort, chiar în afara descrierii funcției lor. Făceți-i să joace un rol esențial în alegerea unui prestatar exterior. Și ei vor descoperi o muncă la care nu s-au gândit niciodată, care-i ajută să crească în organizație. Dacă-i lăsați mereu în aceleași proiecte vor sfârși prin a se plictisi, iar plictiseala este un alt drum care conduce la demotivare.

Acționați pe lângă ei ca un coach

Acceptați faptul că nu sunteți perfect, așa cum nici colaboratorii dumneavoastră nu sunt. Toată lumea face greșeli. De aceea sentimentul de susținere este esențeal pentru a se simți bine. Trebuie să-i ajutați să-și fixeze obiectivele, dar și să-i ascultați, să-i sfătuiți, să le dați o mână de ajutor și să acționați ca un coach pentru ca ei să conducă proiectul cu succes.

Creați un loc de schimb al ideilor și chiar pentru reclamații

O platformă unde echipa dumneavoastră poate sugera idei și împărtăși gânduri, un loc în care toată lumea este binevenită și invitată, indiferent de responsabilitățile sale, să propună proiecte noi, să comenteze actualitățile din organizație. Puteți folosi o aplicație care să permită depunerea de observații anonime și să primiți ceea ce ar da un impuls fericirii echipei dumneavoastră. Dumneavoastră trebuie să acționați. Nu vă lăsați colaboratorii să vorbească în vânt, aduceți schimbări reale în funcție de comentariile lor.

Favorizați solidaritatea și coeziunea

Trebuie să recrutați cu atenție fiecare membru al echipei, alegând oameni de încredere care vă vor prelua viziunea și vor ști să lucreze împreună. Dacă vreți să se simtă fericiți, trebuie să le acordați încrederea de a-și conduce proiectele cu orice colaborator doresc. În construcția unei echipe, cooptarea colaboratorilor este o manieră de a crea de la început un sentiment de responsabilitate și de coerență, înainte de atingerea coeziunii acțiunilor.

Alte articole recomandate:

Managementul trebuie să țină pasul cu lumea care accelerează

Portretul angajatului ideal

Rezistența angajaților la schimbările organizaționale

Încă nu este înțeleasă diferența dintre schimbare și transformare

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *