Blog

Blog

Comments (0) - Uncategorized

Secrete pentru a avea mai multă influență asupra celorlalți și a-i conduce mai bine

Pentru a avea succes și a obține contribuția celorlalți, trebuie să vă dezvoltați capacitatea de a-i influența pentru că trăiți în interacțiune și vă este aproape imposibil să reușiți fără ajutorul lor. Talentul dumneavoastră în a-i convinge să urmeze ideile dumneavoastră este un element esențial al propriei reușite. Trebuie să ieșiți din zona dumneavoastră de confort și să faceți schimbări comportamentale pentru a vă ameliora performanța în calitate de factor de influență, în sensul nobil al termenului, să vă deschideți către ceilalți, să-i înțelegeți mai bine și să le comunicați cu un entuziasm care-i incită să intre-n acțiune în funcție de ideile pe care le propuneți. Haideți să decriptăm.

Petreceți mult timp ascultând

Chiar dacă știți deja ce vor spune, începeți prin a asculta. A fi ascultat este unul dintre lucrurile pe care le dorește fiecare. Și este adevărat pentru aproape toată lumea. Ar fi o eroare să ascultați persoanele care sunt convinse de ceea ce avansați și să neglijați ceea ce ar putea spune cei care nu sunt. A asculta este începutul convingerii.

Puneți multe întrebări

Puneți întrebări tocmai pentru că toată lumea vrea să fie ascultată. Dacă le puneți cu respect acest lucru vă va ajuta să determinați ce –și doresc cu adevărat, veți observa adesea că acest lucru este diferit de ceea ce spun că vor și mai ales veți descoperi ceea ce au de oferit.

Crearea unei legături personale

Căutați maniera cea mai fluidă de a vă conecta cu diferite persoane pe subiecte de interes comun. Studii făcute în aceeași școală, copii de aceeași vârstă, reședința sau un sport practicat… Chiar dacă nu funcționează sau nu este posibil, vă rămâne să găsiți un teritoriu comun cu subiecte de actualitate sau experiențe universale cum ar fi condițiile meteo.

Lăsați-vă garda jos

Este adesea delicat să știți exact ce poate fi comunicat din viața dumneavoastră personală într-un context de afaceri. Nu vă înșelați fiind prea prudent până în punctul de a nu împărtăși nimic despre dumneavoastră. Din contră, alegeți să comunicați anumite aspecte ale vieții dumneavoastră personale pe care interlocutorii dumneavoastră le vor primi bine. Astfel îi veți face să se simtă mai în siguranță și să se angajeze pe plan uman.

Spuneți mulțumesc, de fiecare dată și de mai multe ori

Identificați bine orice persoană care v-a ajutat și aveți grijă să-i mulțumiți de mai multe ori. Făcând acest lucru, o faceți să fie mai deschisă către ceea ce vine dinspre sumneavoastră și mai dispusă data viitoare să vă ofere propria contribuție.

Faceți complimente, tot timpul și mereu

Niciodată nu elogiem suficient realizările care au necesitat o muncă susținută. Dacă doriți să influențați un colaborator, începeți prin a-i reaminti, dacă este posibil în public, ce a făcut bine și cum a contribuit la rezultatele dumneavoastră și ale întreprinderii.

Scuzați-vă mereu și de câte ori e nevoie

A detesta să vă cereți scuze este o greșeală și o slăbiciune. Scuzele vă oferă unul dintre instrumentele cele mai puternice pentru a câștiga încrederea celorlalți. Dacă ați luat o decizie care a provocat un inconvenient sau a contrariat un colaborator, scuzele dumneavoastră îi vor arăta că vă pasă de el. Acest lucru este adevărat chiar dacă nu vă regretați decizia, ci doar răul făcut.

Dați ceea ce ceilalți vor să obțină

Cu siguranță nu este întotdeauna posibil, dar dacă înțelegeți ceea ce colaboratorii dumneavoastră își doresc cu adevărat sau ce au nevoie, aveți grijă la ceea ce obțin, astfel, atunci când vor apărea anumite circumstanțe, ei vor fi mult mai înclinați să vă dea ceea ce așteptați de la ei.

Permiteți fiecăruia să-și salveze fața

Mândria fiecăruia este egocentrică. Dacă trebuie să refuzați promovarea unui colaborator pentru că ar fi un dezastru, găsiți un pretext obiectiv, în afara lui, care nu-l afectează și în fața căruia nu poate face nimic, pentru a vă justifica refuzul. Dacă el își salvează fața, ați pregătit terenul pentru ca el să investească într-un plan de formare pentru a se dezvolta.

Răspundeți la telefon sau deplasați-vă

În ziua de azi câștigați timp cu mai puține apeluri telefonice pe care le compensați prin mesaje electronice. Și totuși, există momente în care un telefon sau și mai bine o întrevedere față în față va face diferența. De exemplu, dacă aveți o veste proastă de anunțat, sau dacă vreți să cereți cuiva să-și asume un rol important sau o responsabilitate suplimentară. Prin viu grai puteți răspunde la întrebările lui sau să-l ascultați, să-i acordați timp și să-l lăsați să afle că țineți cu adevărat la părerea lui și că ceea ce îi cereți este important.

Alte articole recomandate:

Nu mai încercați să fiți plăcuți de toată lumea

Despre alinierea angajaților

Cum să vă organizaţi munca atunci când lucraţi de acasă

Greșeli frecvente în outsourcing

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *