Blog

Blog

Comments (1) - Uncategorized

Repere simple pentru a fi un lider încrezător în sine

Stabilirea încrederii nu este întotdeauna uşoară, mai ales dacă nu aveţi o părere prea bună despre dumneavoastră. În calitate de antreprenor, lider sau manager nu aveţi de ales, încrederea este obligatorie pentru a înregistra succese în creştere. Încrederea nu este o tactică ci o emoţie declanşată şi întreţinută cu fiecare acţiune sau iniţiativă pe care o luaţi. Iată câteva repere pentru atingerea unui nivel ridicat de încredere şi a răspunde provocărilor carierei sau întreprinderii dumneavoastră.

Planificaţi în avans lăsând loc şi pentru spontaneitate

Trebuie să vă planificaţi acţiunile, întâlnirile, rezultatele, ceea ce, în mod natural, vă face mai încrezător în viitor. Cu toate acestea aveţi interes să rămâneţi deschişi pentru oportunităţi, adesea neaşteptate, care vă vor testa în final încrederea în spontaneitatea dumneavoastră. Întreprinderea dumneavoastră are nevoie de un plan precis, bine construit pe termen scurt şi pe termen lung, dar cea mai bună expresie a spiritului întreprinderii este dată de spontaneitate. Atunci când vă părăsiţi zona de confort pentru necunoscut vă deschideţi pentru noi posibilităţi, care pot conduce întreprinderea dumneavoastră spre noi cuceriri.

Ascultaţi înainte de a vorbi

Noţiunea de „ascultare activă” este cheia plăcerii pentru angajarea unei conversaţii, care atrage persoanele din jurul dumneavoastră fără ca dumneavoastră să vorbiţi prea mult. Cel mai simplu este să puneţi întrebări deschise. Scopul unei conversaţii este de a vă conecta cu cineva, dar cel mai important este să ascultaţi răspunsurile. Dacă nu ascultaţi, nu sunteţi de fapt conectat cu interlocutorul dumneavoastră. Orice răspns vă dă elemente de informaţie de legătură, pepite de aur care vă facilitează relaţia cu această persoană.

Fiţi atent la aparenţa dumneavoastră

Puteţi avea într-o singură zi întâlniri de toate felurile. Pentru cele care au fost prevăzute, vă puteţi adapta ţinuta ţinând cont de interlocutorul pe care-l veţi vedea. Dar întâlnirile neprevăzute sunt cele mai importante sau determinante pentru afacerea dumneavoastră şi vă incită să adoptaţi o ţinută universală. Acest lucru vă va da încredere că nu puteţi fi prins nepregătit.

Solicitaţi endorfinele

O minte sănătoasă într-un corp sănătos este o formulă veche de când lumea. Şi acest lucru este valabil atât în viaţa personală cât şi în activităţile dumneavoastră profesionale. Petreceţi 10 până la 30 de minute zilnic pentru a vă menţine corpul în formă. Acest lucru vă schimbă şi vă ameliorează postura, limbajul corpului, stima de sine şi luarea deciziilor, mai ales când acestea trebuie luate într-un moment de stress. Endorfinele vă dezvoltă încrederea şi contribuie la reuşita dumneavoastră. Atingerea obiectivelor antrenamentului dumneavoastră vă dă un sentiment de  realizare, pe care îl puteţi transfera în alte aspecte ale vieţii dumneavoastră.

Zâmbiţi pentru a vă afirma şi a-i atrage pe ceilalţi

Zâmbetul este un super medicament şi un coach al tuturor circumstanţelor. Se poate spune că este cel mai bun coach al carierei dumneavoastră. A zâmbi şi a arăta un limbaj corporal plin de elan schimbă modul în care vă văd ceilalţi şi chiar dumneavoastră înşivă. Cel mai bun lucru pentru a te simţi încrezător este să zâmbeşti, chiar şi atunci când propria stimă are un nivel scăzut. Chiar în circumstanţe tensionate sau delicate, zâmbetul îi va atrage pe ceilalţi pentru că îi face să se simtă mai bine în acelaşi timp cu dumneavoastră. Cu cât veţi fi mai îndrăzneţ şi mai încrezător, cu atât veţi obţine rezultate şi veţi trăi o viaţă socială mai intensă.

Oferind celorlalţi o figură fericită vă face mai simpatic şi vă dinamizează cariera. Conform cercetărilor recente, zâmbetul este benefic, vă ameliorează dispoziţia şi vă reduce stresul. Şi puteţi obţine aceleaşi rezultate chiar şi cu un surâs simulat.

Zâmbetul este un atu comportamental. A zâmbi vă dă o stare de bine la nivel personal şi intim, dar reprezintă şi un atu comportamental şi social. Conform unui studiu al Penn State University, cel care surâde va fi mai simpatic, mai curtenitor şi chiar mai competent. Este suficient să vă incite să surâdeţi fiecărei persoane cu care vreţi să faceţi afaceri. Iar zâmbetul este contagios.

Alte articole recomandate:

Cum să vă vedeţi întreprinderea prin ochii clienţilor şi ai colaboratorilor

Greșeli frecvente în outsourcing

Bariere în calea succesului ca lider

De ce femeile sunt manageri mai buni decât bărbații

1 Comment

  • DonaSConell

    2:40 PM, July 2015

    Thanks for sharing your thoughts on blog. Regards

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *