Cum să reușești să-ți păstrezi liniștea și echilibrul în ciuda dificultăților
Măsura succesului: fericirea
În calitate de patron sau director al unei firme, oricât de mică ar fi ea, trebuie să rezolvați în fiecare zi probleme cu diferite persoane având la rândul lor alte probleme. Cea mai bună măsură a succesului este fericirea: a membrilor echipei dumneavoastră, a clienților, a familiei dumneavoastră și a dumneavoastră însuși. Conducerea unei întreprinderi nu este o partidă de plăcere. Adesea este dificil să rămâi pozitiv, evenimentele iau o turnură dificilă, organizația o ia razna, sarcinile de lucru te strivesc pur și simplu. Cum să rămâi fericit și implicat în ciuda tuturor acestor întâmplări?
Creați și respectați limitele
Cea mai mare parte a antreprenorilor își lansează majoritatea energiei în propria afacere, ceea ce nu exclude riscurile inerente oricărei întreprinderi. Conjunctura puțin favorabilă există pentru toată lumea. Puteți acționa numai asupra dumneavoastră înșivă. Deci, pentru a vă menaja și pentru a vă manageria, separați foarte bine munca foarte intensă de momentele de pauză care vă vor proteja echilibrul în viață. Petreceți timp cu cei apropiați, practicați-vă sportul favorit, găsiți-vă momente de pauză, oricare ar fi ele.
Celebrați micile victorii
Roma nu a fost construită într-o singură zi. Nici Apple și nici Google. Succesul este dat de o serie de mici victorii care trebuie celebrate într-un mod simplu și eficace. Sam Hodges, patronul unei firme de credit, a instalat un gong în birouri care era lovit la fiecare victorie, oricât de mică, de către un colaborator reușind lansarea unei noi versiuni a unui produs sau semnarea unui nou contract. Celebrarea și exemplul existenței succesului în firmă sunt mobilizatoare și contagioase.
Asamblați o echipă care se amuză
Vă petreceți mult timp la muncă. Atunci când recrutați un colaborator, prezentați-i și propuneți-i un mediu în care să se destindă. Un cadru adecvat de muncă ușurează munca. Totul depinde de sectorul dumneavoastră de activitate și de propria personalitate. Chiar și în cele mai conservatoare medii poți amenaja un decor care să încurajeze interacțiunea între colaboratori.
Puneți mereu întrebări
Curiozitatea rupe rutina cotidiană, suscită pasiuni și idei neexprimate până atunci. De exemplu puteți provoca în mod regulat ceea ce se numește “prânzul cunoașterii” sau “prânzul pasiunii” unde fiecare vorbește de ceea ce îl pasionează la muncă și în afara vieții profesionale. În calitate de antreprenor, trebuie să râdeți și să citiți, de câte ori vi se oferă ocazia, mai ales în timpul transportului care trebuie să devină biblioteci zburătoare sau ambulante. Citiți tot ce este legat de domeniul dumneavoastră, dar și de colaboratorii dumneavoastră, și chiar subiecte care nu au nicio legătură cu meseria dumneavoastră , dar care vă pot da idei sau vă pot face fericit.
Alte articole complementare pe care poate nu le-ați citit:
Cum omorâți zvonurile înainte să vă îngroape
Chestionare Auto Online Categoria B Drpciv
3:29 PM, May 2015
Mult succes si spor in toate, asa mai merge!