Competențe esențiale în leadership
Leadershipul înseamnă evoluție și deschidere către lucruri noi pe care le putem învăța pentru a ne dezvolta aptitudinile. Pe măsură ce se întâmplă acest lucru devenim mai atenți, empatici și toleranți față de ceilalți. Rolul unui lider este să transforme obstacolele în oportunități, să rezolve conflictele cu angajații și să întărească relațiile acestora cu managementul.
Acest face-lifting propriu nu este neapărat cerut de management, ci mai degrabă înseamnă cheltuirea energiilor în dezvoltarea propriilor angajați. Puteți face asta prin îmbunătățirea propriilor competențe și urmărind aceste puncte.
Competențe interpersonale
Liderii trebuie să exceleze în domeniul comunicării. Dacă nu au competențe interpersoanle excepționale, se va crea un blocaj, iar dezvoltarea lor ca lideri va fi încetinită. Vă doriți o muncă perfectă din partea subordonaților? Dacă răspunsul vostru este afirmativ, atunci trebuie să posedați și să dezvoltați calitățile și competențele esențiale în leadersip.
Apetitul pentru asumarea riscurilor
Un lider are nevoi de apetitul pentru risc, fără să ignore etica. Reținerea va crea în continuu temeri și va dăuna poziției voastre. Trebuie să puteți livra într-un mediu 24X7; prin urmare trebuie să facă parte din natura voastră.
Pregătirea angajaților
Liderii se dezvoltă printr-o pregătire continuă (atât la locul de muncă cât și în afara lui). Un training și un mentorat continuu prin ateliere dedicate va dezvolta competențele subordonaților voștri.
Inoculați competențe de management holistic printre angajați
Liderii trebuie să dezvolte abilități de concentrare, precizie, strategie printre angajați. Ei trebuie să urmeze vechea școală conducând prin exemplu. Asigurați-vă că munca pe care o faceți este transparentă și ușor de înțeles de către angajați.
Delegarea
Lacuna majoră cu care se confruntă lumea de azi este acumularea cunoștințelor. Înțelegeți că delegarea este necesară. Propria supraîncărcare nu va fi benefică pentru nimeni. Păstrarea muncii numai pentru voi nu vă va da forță. Mai mult, simțul proprietății crează un simț al responsabilității printre angajați. Ei pot simți responsabilitatea și vor încerca să livreze cele mai bune rezultate.
Abilitățile de ascultare
Pe terenul de joacă nivelat de inovațiile tehnologice și de alte lucruri, amintiți-vă că ceea ce contează cel mai mult sunt competențele voastre de a asculta. Puteți ține oamenii motivați ascultându-le problemele și rezolvându-le eficient. Oportunitatea de a-i asculta pe ceilalți vă dă forța de a face lucrurile diferit.
Programe de înțelegere și dezvoltare în management
Inițiați și dezvoltați programe de dezvoltare în management în cadrul organizației voastre. Puneți în practică idei proaspete și inovatoare.
Alte articole:
Concedierea – elemente fundamentale pentru manageri
O duzină de trucuri pentru a vorbi mai bine în public
Interviul de recrutare – topul întrebărilor cele mai întâlnite și a celor mai nebune
Primele 7 fraze care vă spun că ați găsit persoana potrivită pentru un post