Blog

Blog
20 de sfaturi pentru a mări implicarea angajaților

Comments (0) - Uncategorized

20 de sfaturi pentru a mări implicarea angajaților

Nivelurile înalte de implicare ale angajaților într-o organizație sunt legate de o performanță superioară în afaceri, inclusiv creșterea profitabilității, a productivității, a retenției angajaților, a nivelului de satisfacție a clienților și a siguranței.

De aceea vrem cu toții să avem angajați implicați la locul de muncă, nu-i așa? Dar cum putem ajunge cu adevărat acolo?

Mai jos veți găsi câteva sfaturi…

Comunicați-le clar angajaților obiectivele și așteptările

Majoritatea angajaților vor să facă parte dintr-un viitor irezistibil, vor să știe ce este important la locul de muncă și cum arată excelența. Pentru ca țintele să aibă sens și să fie efective în motivarea angajaților, ei trebuie să fie legați de ambițiile cele mai mari ale organizațiilor.

Partajați informația și cifrele

Lăsați-i să știe ce se petrece în companie și în ce mod slujbele lor contribuie la întreg ansamblul. Atunci când vă țineți angajații informați, ei au tendința să găsească un scop mai important în munca lor. Păstrați o comunicare adevărată și plină de speranță. Nu trebuie să vă fie teamă să împărtășiți și veștile proaste, chiar dacă trebuie să acționați mai strategic în privința livrării lor. Îmbunătățiți performanța prin transparență. Împărtășind cifrele cu angajațiile puteți crește simțul de proprietate, de apartenență.

Încurajați o comunicare deschisă

Puteți întrezări lucrurile care sunt importante pentru angajați folosind sondaje de opinie, cutii de sugestii și întâlniri cu echipele. Păstrați-vă mitea deschisă și încurajați-i să-și exprime ideile și perspectivele, fără a-i critica. Asta înseamnă să puneți în practică tot ce ați învățat despre ascultarea efectivă. Răspundeți îngrijorărilor lor în cel mai bun mod posibil.

A nu comunica sau a comunica tardiv poate afecta implicarea

A auzi despre anumite lucruri din mass-media, da la colegi, familie sau prieteni poate avea un impact negativ asupra implicării angajaților. Asigurați-vă că angajații aud aceste mesaje la locul de muncă, din partea șefilor, cât mai curând posibil.

Promovați în mod activ eficiența organizațională, reputația, valorile și etica

Angajații vor să se simtă bine cu liderii lor, acolo unde muncesc, cu produsele pe care le vând și cu reputația companiei lor.

Cultura

Încurajați-vă angajații să găsească o legătură personală cu cultura companiei.

Lăsați-vă angajații să-și spună propriile povești

Încurajați-i să-și spună propriile povești despre ceea ce fac, pentru a susține strategiile companiilor sau pentru a-și asuma valorile organizaționale.

Încrederea

Angajații au nevoie să aibă încredere unii în alții, ca și în liderii lor. Ei supraveghează în mod constant leadershipul pentru a vedea în ce fel deciziile acestuia afectează direcția strategică a organizației și dacă comportamentele liderilor reflectă ceea ce spun.

Construiți angajamentul

Arătați că vă pasă cu adevărat de opiniile angajaților și folosiți social media ca un instrument de comunicare pentru a clădi angajamentul.

Încurajați inovația

Angajații implicați sunt inovativi. Ei caută întotdeauna o modalitate mai bună.

Creați un mediu propice muncii în echipă

O implicare puternică a angajaților depinde de modul în care angajații merg unul lângă altul, de cum interacționează unii cu alții și participă în echipe.

Simțul apartenenței

Activitățile nelegate de muncă, care întăresc relațiile, măresc implicarea angajaților.

Asigurați un feedback constant referitor la lucrurile pozitive

Atunci când oamenii știu ce fac bine, vor continua să facă acel lucru sau, încă și mai bine, vor face mai mult. A acorda cuiva un pic de recunoaștere referitor la ceea ce face poate să aibă un efect foarte bun pe termen lung asupra moralului. Asta nu înseamnă să ignorați slăbiciunile, ci doar să nu le transformați în singura zonă de interes a unui feedback. Și nu înseamnă că nu trebuie creată o responsabilitate, din contră, dar dacă tot ce faceți este să criticați, oamenii vor învăța să-și ascundă greșelile sau să arunce pisica în curtea vecinului…

Dați un feedback imediat

Feedbackul este o comunicare în două sensuri. Este oportunitatea de a împărtăși opinii și de a găsi soluții. Prea mulți manageri cred că trebuie furnizat doar cu ocazia evaluării anuale. Nu este așa. Este ceva ce ar trebui să se întâmple zilnic.

Arătați cum este folosit feedbackul

Arătați personalului modul în care le folosiți feedbackul.

Susțineți-vă angajații în munca și în dezvoltarea lor

Câți dintre voi au spus unui subordonat că idea lui este excelentă sau măcar bună? Succesul generază succes. Puteți susține creșterea angajaților furnizându-le oportunități de educație și învățătură, formare profesională, coaching și orice alte interacțiuni care le susțin dezvoltarea personală.

Colaborați și partajați rezolvarea problemelor

Atunci când angajații rămân cu idea că managerul sau liderul lor este cel care trebuie să rezolve toate problemele, sunt îndepărtați de sentimentul de a fi abilitați să facă ceva și până la urmă acest lucru va face să scadă implicarea lor în timp. Încurajați-vă echipele să-și asume responsabilitatea și munciți pentru rezolvarea problemelor individual sau în mod colaborativ. Nu este treaba managerului să rezolve problemele tuturor.

Delegarea

Delegarea este bună pentru dumneavoastră deoarece vă extinde anvergura controlului managerial. Este un lucru bun și pentru angajați pentru că din punctul lor de vedere este o oportunitate de creștere. Le demonstrează încrederea dumneavoastră în ei pentru a-și face în mod corect munca și le crește gradul de asumare a sarcinilor.

Stimulentele

Stimulentele se aliniază cu responsabilitatea și rezultatele. Managerii care doresc ca angajații lor să se implice recunosc că stimulentele trebuie alocate pe baza unor criterii obiective și că angajați diferiți sunt motivați de lucruri diferite.

Sărbătoriți atât realizările financiare cât și cele care nu au legătură cu finanțele

Angajații au nevoie să se simtă acceptați și să fie considerați o parte importantă a organizației. Leadershipul trebuie să arate cât de mult îi pasă de angajați și să le recunoască eforturile: „Dacă vreți să crească ceva, turnați șampanie peste.”

Angajații nu părăsesc companiile, ci managerii. Dacă vreți să reduceți rotația personalului, îmbunătățiți numărul și calitatea managerilor voștri. Lipsa angajaților implicați este o problemă reală, dar managerii eficienți pot face diferența.

Alte articole pe care poate le-ați ratat:

Finanțarea întreprinderii dumneavoastră – 3 minute pentru a convinge

Cum să vă dezvoltați empatia

Democratizarea managementului de tranziție

Depășirea fricii de reușită

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *